ایـلـیــاایـلـیــا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
مامان سـارا مامان سـارا ، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمـدبابا محمـد، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پیونـد عشق مـاپیونـد عشق مـا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ایـلـیـا یـکـی یـه دونـه

ایلیا به دنیا اومد ، خوش اومد ...

1393/2/18 21:42
3,756 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستای گل و مهربونم ، ایلیا جون ما هم 15 اردیبهشت به دنیا اومد ، خوش اومد ...

 

عزیز خاله شرمنده که 2 روز دیرتر برات آپ کردم چون همونطور که گفتم لپ تاپ مامانت مشکل داره و به

نت وصل نمیشه الانم محدثه جون لپ تاپ خودشو آورد که من برات آپ کنم ( واقعا مرسی از محدثه جون )

 

حالا بریم سراغ عکسای ایلیا جونمون

 

اینجا همون لحظه ی اوله که از اتاق عمل آوردنت بیرون زبان

داری گریه میکنی خندونک

ا

ا

اینم از گلی که من برای ایلیا جون خریدم ، البته هر چند که خودش یه دسته گله محبت

عشق خاله عاشقتم بوس

اینم از محبت پدرانه بابا محمد ، دستاشو گذاشت که نور به چشمات نخوره محبت

ا

ایلیا و بابا محمد محبت

خاله سپیده و آتریسا جون و ایلیا جون محبت

اینم از ایلیا جون و پدر جون قاسم محبت

ا

ا

ا

ا

ا

ا

اینجا هم تازه از حمام اومده بودی زیبا

ا

ا

پسندها (11)

نظرات (58)

ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 اردیبهشت 93 0:23
ميدرخشي... مي تابي... اما دوري ماه بودن همين است ديگر...
مامان خانمی
18 اردیبهشت 93 9:56
سلام عزیزم تبریک میگم از طرف من و محمدسجاد به مامانیش تبریک بگین ایشالله خدا حفظش کنه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت سارا گفت منم از طرف اون به شما تبریک بگم مرسی
مامان مهنا
18 اردیبهشت 93 12:33
سلام قدمش مبارك باشه ماشالله خيلي نازه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان بهراد
18 اردیبهشت 93 12:33
ایلیا جون خوش اومدی به این دنیا ایشالا خوش قدم باشه عزیزم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
مامان فرخنده
18 اردیبهشت 93 12:59
ایلیا جون زمینی شدنت مبارک وای که چقدر ناز عسلی خاله سپیده مهربون توهم خیلی خوشگل هستی خوشحال شدم دیدمت
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی خاله جون عزیزم لطف داری
مامان عرفان
18 اردیبهشت 93 15:45
سلام عزيزم تبريك تبريك تبريك. ماشالله به پسرمون. عزيزم. خدا حفظش كنه. ماماني؟ خودت خوبي؟ خيلي مواظب خودت باش كپسول شيرافزا هم بخور بزار شيرت زياد بشه.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت ، مرسی سارا هم خوبه فقط یه خورده سردرد داره چشم ممنون
ابجی سجا
18 اردیبهشت 93 15:51
الهي فداتشم عزيزم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
میسی خاله
ابجی سجا
18 اردیبهشت 93 15:51
جشتون روشن
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم
ابجی سجا
18 اردیبهشت 93 15:51
ايلياجون خييييييييييلي خوش اومدي
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از محبتت خاله جون
ابجی سجا
18 اردیبهشت 93 15:51
سکوت میکنیم... تا خدا سخن بگوید، رها میکنیم تا خدا هدایت کند، دست بر میداریم تا خدا دست بکار شود، به او میسپاریم تا آرام شویم...
ابجی سجا
18 اردیبهشت 93 15:53
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد همواره شمع وجود تو روشنایی بخش همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد +تولدت مبارک
ابجی سجا
18 اردیبهشت 93 15:54
میشود بگویی جـنـس تــو از چـیـسـت؟! که در نـبـودنـت "مـن" تـمـام می شـوم...
مامان علی
18 اردیبهشت 93 23:04
ای جوووونم..ایلیا جووونم اوند..چه نازه ماشالله. ...خوش بحالتون....راستی ایلیا تو چند هفته بدنیا اومد،؟ خیلی جیگره..بووووووووش. خدا حفظش کنه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت ایلیا تو 38 هفته و 5 روز به دنیا اومد ممنون عزیز دلم ، ایشالله نی نی شما هم هر چه زودتر میاد توی بغلتون
♥پرنیان♥مامان متین
19 اردیبهشت 93 12:28
جوووووووووونم ب دنیا خوش اومدی کوشولو
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون خاله جونی
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:43
سلام عزيز من ابجي سجام
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم میدونم تو آبجی سجا هستی من از زبون ایلیا بهت گفتم خاله
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:46
زندگی تنهاعبورنفسهانیست,تداعی لحظه هایی است که به یاد دوست میگذرد...
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:48
هواشناسی رفیق: بدلیل دوري شما هواي دل ما صاف تا قسمتی ابري همراه با آه پراكنده میباشد این سامانه ي سوزناك تا روز دیدار پایدار خواهد ماند
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:49
روزگارت بر مراد روزهایت شاد شاد آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار قلبت از هر غصه دور بزم عشقت پرسرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت بلند!
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:50
ای دوست، ما همانیم که بایاد تو مستیم هنوز... از دوری تو جام بدستیم هنوز... درخلوت خود،یاد ما باش که ما، درخلوت خود،یاد تو هستیم هنوز..
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:10
اهاااا
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:22
عزيز عكساي جديدكذاشته ام
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
الان میام عزیزم
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:22
رفيق آلوچه نيست بهش نمك بزنى, عاشقت نيست بهش كلك بزنى, رفيق مقدسه,بايد جلوش زانو بزنى "زانو زدتم رفيق"
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 20:23
تو دنیا تنها ستاره ها هستند که بی منت چشمک میزنن... ستارتم رفیق
مامان حانیه
19 اردیبهشت 93 21:17
خوش اومدی ایلیا جان
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا
20 اردیبهشت 93 8:16
سلام عزيييييييييييزم چقد با نمكه ماشالا. ببين من كجاي كارم اينهمه نظر من الان فهميدمالبته من چن روز يه بار به همه دوستام رديفي سر ميزنم اومدم اما هيچ خبري نبود!!!! چرا دير بهم خبر داديبگذريم. ايشالا قدمش پر بركت باشه و شادي رو مهمون خونه هاتون كنه. خاله سپيده م ماشالا ماشالا خوشگل موشگل بوده هااز طرف من روي ماه ايليا رو ببوس و به همه مخصوصا سارا جون تبريك بگو. بگو با دل پاك مادرونه ش برام دعا كنه. بازم ببخشيد دير فهميدم. ميبوسمت
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
خب من خودم دو روز دیرتر آپ کردم اما موقعی که پیش بچه ها رفتم خودشون زود اومدن ممنون از محبتت زهرا جون مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه حتما عزیزم به سارا گفتم اونم گفت چشم نه عزیزم اشکال نداره مرسی که بهمون سر زدی
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:11
عشق فرزند به مادر یعنی وقتی میخوای از خیابون رد بشی بری طرفی وایسی که ماشین میاد جون پناهتم مادر...
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:12
چند روز دیگه روز جهانی جورابه . . . . . که تو ایران بهش میگن روز پدر
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:14
صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست ، وقتی به خدا “پناهنده” می شوید . .
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:18
وقت نماز، زمان آرامش است. وقت نماز، بهترین ساعات است. وقت نماز، زمان امتحان شیعیان است. وقت نماز، وقت مناجات با خداوند است. وقت نماز، خلوت کردن با خداوند است. وقت نماز، زمان سکوت و تفکر است... « امام صادق(ع) فرمودند: هنگامی که وقت نماز فرا می رسد، شیعیان ما را آزمایش کنید و ببینید اهمیت دادن آنان به نماز اول وقت چگونه است. »
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:20
ﺁﻗﺎ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﻣﺨﺘﺮﻉ ﺳﻨﮓ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻪ ﻣﺎﻫﺮ ﺭﻭﺯ میریم میرینیم ﺗﻮ ﺍﺧﺘﺮﺍﻋﺶ؟؟؟؟
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:22
تو اتوبوس یه پسر بچه ی حدودا سه ساله بود که داشت گریه میکرد و به مامانش میگفت چرا واسم شکلات نخریدی؟! چه جیغ های بنفشی هم که نمیزد.. خلاصه کاسه ی صبر مامانش لبریز شد و با عصبانیت گفت آمپول میزنم ها .. آقا یهو این بچه شلوارشو کشید پایین و گفت بیا بزن. منو از آمپول میترسونی؟! منو میگی هنوز تو شوکم. اینا بچهَ ن؟ اینا اژدهان !!! ^_^
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:24
این چند وقته اینقد باگوشی حرفیدم که وقتی خواستم نمازبخونم دستاموبردم بغل گوشم بجا نیت گفتم "الووو"
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:25
در روزگاری که همه به زمین خوردنت میخندند، برخیز و با صدای بلند بگو، . . . .مرض کصافتا...؛!!!!
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 اردیبهشت 93 16:26
هیچ زخمی خوب نمی شه... یا جاش می مونه یا یادش..
مامان جونم(سوگند من)
20 اردیبهشت 93 18:08
مبارکتون باشه انشالله که خداوند حافظش باشه خیلی ناز و معصومه کوچولوی نازنازی خوش امدی
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از محبتت ، لطف داری
فریبا
20 اردیبهشت 93 19:11
وااااااای تبریک می گم، چه گل پسری ماشالله، خدا حفظش کنه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف داری
مامان آیسو وآیسا
20 اردیبهشت 93 19:22
زمینی شدنت مبارک ایلیا نازززززززززززززززززززی امیدوارم خوش بخت وخوش اقبال باشی زیر سایه پدر مادر خوشحالم دیدمت سپیده جوووووووووووووونم چه تولد ایلیا وایسا نزدیکه به هم بوس به روی ماه کوچولوش
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون از لطفت آره خب هر 2 تاشون اردیبهشتین دیگه مرسی گلم بوس برای آیسا و آیسو جون
نيلوفر(مامان پرهام )
21 اردیبهشت 93 9:36
قدم نورسيده مبارك عززيزم چقدر سفيد برفي ..... خدا براتون حفظش كنه ....
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت ، لطف داری
انسیه
21 اردیبهشت 93 15:58
مبار باشه خوش اومدی بووووووووووووووووووووووووووووووس
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
fafa
24 اردیبهشت 93 13:38
وای عزیز دلم خیلی مبارک باشه قدمش خدارو شکر که سالم و سلامت دنیا اومد و حال مامان و نی نی خوبه ببخشید که دیر بهت سر زدم واقعا وقت زیادی نداشتم حتی چند وقته قرار بود قسمت آخر سیسمونی پوریا رو بزارم که قسمت نشده هنوز این پسر نازو از طرف من ببوس
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
نه اشکال نداره عزیزم بازم ممنون از محبتت
مامان آنیسا
24 اردیبهشت 93 14:22
اییا جونم تولدت مبارک چقدر تو نازی عزیزم راستی خاله سپیده آتریسا خانوم کیه ؟ چیکاره ایلیا میشه ؟
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت آتریسا دختر خاله ایلیا میشه
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 20:36
دوست داشتن .. تو رفاقت اثبات میشه، نه ابراز.... ( این از تجارب منه )
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 22:57
دنیای دستها ، از هر دنیایی بی وفاتر است امروز دستهایت را میگیرند غرق عادت که شدی همان دستها را برایت تکان میدهند
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:02
اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست ، سرت را بالا بگیر و لبخند بزن فهمیدن احساس ، کار هر آدمی نیست ! (شاملو)
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:03
وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی ، نگو خدا با من قهر است او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف دل تو را بشنود پس حرف دلت را بگو
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:08
ﻃﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪﻩ تو فیسبوک ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ گذاشته : " ﻟﻌﻨﺘﯿﺎ !.. ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮐﻮ ﺑﺴﺘــــﻦ " ﺑﻌﺪ ﮐﻠﯽ ﻣﻠﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺯﯾﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﮐﻪ: - ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻧﮕﻮﻭﻭﻭﻭ !! - ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﯽ؟؟ - ﺣﺎﻻ ﺑﺎﯾﺪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟! - ﻧــــــــــــﻪ ! ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ! - ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﻠﯽ ﺷﺪ، ﺭﻓﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺴﺘﻦ ﯾﺎ ﺩﺍﺋﻤﯽ؟؟ - ﻣﯿﺸﻪ ﻟﯿﻨﮏ ﺧﺒﺮﺷﻮ ﺑﺬﺍﺭﯼ ﺍﯾﻨﺠﺎ؟؟؟ ﻓﻚ ﻛﻨﻢ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺴﺘﻦ ﺍﻳﻨﺎ ﺗﻮﺵ ﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻥ ^_^
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:10
همیشه تو زندگیت جوری باش که اگه رمز اکانت فیس بوکت لو رفت دوستات همونطوری باهات رفتار کنن که قبل از لو رفتن اکانت فیس بوکت باهات رفتار می کردن!
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:11
امروز تو بازار دختر بچه ای رو دیدم نگاش به گوجه سبز بود، دلم براش سوخت رفتم براش یه پلاستیک پر کردم، بهش گفتم : بیا عمو نوش جونت، یهو با چشای اخم کرده گفت : گدا خودتی بذا بابام بیاد بهش بگم منو چی فرض کردی ^_^ آب دهنمو قورت دادم و اصن وانستادما.. در رفتم !!!
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:12
آقا امروز رفتم طلافروشی واسه خودم انگشتر خریدم خیلی ذوق زده بودم چشتون روز بد نبینه سرم پایین بودوهمینجور داشتم نگاش میکردم وازدر میرفتم بیرون که باسررفتم تو شیشه.فقط همینو بگم حاضر بودم انگشترو بدم و فرار کنم کل ادمای داخل مغازه داشتن کفشاشونو گاز میزدن ازخنده
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
24 اردیبهشت 93 23:15
ضرب المثل ایرلندی: معشوقه هیچ مردی زشت نیست.
خاله مریم
24 اردیبهشت 93 23:22
ایشالا قدمش مبارک باشه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
مامان آنیسا
27 اردیبهشت 93 8:56
خاله جون معلومه حسابی سرگرم جوجه بازی شدیا ؟ یه ماچ گندش بکن از طرف من
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم آره دیگه این روزا حسابی سرم شلوغ بود ممنون از محبتت گلم
مامان محمد ماهان جونی˙
29 اردیبهشت 93 11:07
مبارکه مبارکه ماشالله هزار ماشاالله داماد بشه ان شا الله قدم نورسیده مبارکه خیلی نازههههههههههههههههههههه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی گلم ممنون از محبتت
مامان شیما
29 اردیبهشت 93 13:46
سلام گلم خوش اومدی ببخشید نتونستم زودتر بهت سر بزنم اخه دوستت خیلی بازیگوش شده خیبلیییییییییییی الانم داره یه عالم شیطونی میکنه دوست دارم خاله جون از طرف من ببوسش راستی دوقلوهامون به دنیا اومدن
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم اشکال نداره بازم ممنون از محبتت ای جان عمه شدنتون مبارک
مامان آیسو وآیسا
30 اردیبهشت 93 10:16
سپیده جونم چه خبر از ایلیا کوچولووووووووو
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم عکسای جدید ایلی پسری رو گذاشتم
فاطمه، مامان کیاوش
1 خرداد 93 1:40
عزیزززززززززم، قدمش مبارک باشه. نازی هزار ما شا الله به ایلیا جونممممم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از محبتت