ایـلـیــاایـلـیــا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مامان سـارا مامان سـارا ، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
بابا محمـدبابا محمـد، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پیونـد عشق مـاپیونـد عشق مـا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

ایـلـیـا یـکـی یـه دونـه

7 ماهگی پسرمون تو دل مامانش

1392/12/15 15:02
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق خالــه خوبـی ؟ سوال

 

7 ماهگیت مبــــــارک گل پســر  ماچ هورا هورا هورا

 

ایلیا جونم الان اومدم از خودت بنویسم ، ماشالله تو شکم مامانت که خیلی شیطونی

امیدوارم وقتی دنیا اومدی خیلی شیطون نباشی چون خاله اصلا اعصاب نداره کلافه ...

شوخـی کردم گلم  نیشخند ابله

 

عزیز خاله تو دلت واسه مامانیت نمیسوزه که انقدر بهش لگد میزنی ؟ سوال خب خواهرم گناه

داره دیگه ، ولی اون دلش به همین لگد زدنات خوشه ، یه جا نشستست یه دفعه میخنده

بهش میگم چرا میخندی میگه اگه بدونی اون تو ( شکم ) چه خبره ، واقعا هم جالبه گاهی

وقتا به شکم سارا توجه میکنم میبینم یه دفعه 3 قسمت از شکمش برآمدگی به وجود میاد

فکر کنم با دست و پا و کلت میزنی به شیکم مامانی ... روزی هم 15 یا 20 بار سکسکه

میکنی ، دلیل  سکسکه کردنات چیه ؟ سوال  دوست دارم بدونم قلب

 

عشق ضایع کردن داری ، سارا میگه داره لگد میزنه اما همین که ما دستمونو میذاریم روی

شیکم مامانی دیگه لگد نمیزنی و آدمو ضایع میکنی ولی من مچتو گرفتم ، به آهنگ واکنش

عجیبی نشون میدی وقتی آهنگ پخش میشه خیلی تکون میخوری فکر کنم دنیا بیای

یه رقاص حرفه ای میشی و بیشترین واکنش رو سر آهنگ لالایی که مامانت برات پخش میکنه

نشون میدی و خیلی وول میخوری آهنگ مورد علاقت هم همینه ، مامانی هر شب برات

داستان میخونه و بعدشم آهنگ لالایی پخش میکنه که راحت بخوابی اما تو جنب و جوشت

بیشتر میشه ، عشقم میدونم جات تنگه اما یه خورده ی دیگه تحمل کنی تمومه فقط

تا اردیبهشت ماچ مژه

 

همین لالایی که توی وبت داره پخش میشه آهنگ مورد علاقته قلب قلب

 

لا ... لالایی گل لالا مهتاب اومده بالا موقیه خوابه حالا ...

لا ... لالایی گل نی نی خوابای خوب ببینی روی ابرا بشینی ...

لالالا ... لالا .. لا

مامان خوبت ... پیشت میمونه ... قصه میخونه ... دونه به دونه ... دونه به دونه ... 

 لا ... لالایی گل لالا مهتاب اومده بالا موقیه خوابه حالا ...

لا ... لالایی گل نی نی خوابای خوب ببینی روی ابرا بشینی ... 

 

اینم عکس سونوی 5 ماهگیته ، الهی خاله فدای اون فیگور گرفتنت بشه ...

البته چون جات تنگه اینطوری شدی نیشخند ماچ

 

ا

 

دختر خالت یعنی همون آتـریسـا جون خیلی منتظر اومدنته هر وقت که سارا رو میبینه میگه

خاله ایلیا پس کی میاد ، الانم داره تمرین میکنه که بتونه وقتی تو به دنیا اومدی تو رو روی

پاهای خودش بخوابونه ، خیلی دوستت داره و همچنان منتظر اومدنته و همش میگه ایلیا

داداشی منه قلب قلب

 

اینم عکس آتریسا جون که داره برای خوابوندن تو تمرین میکنه ابله

 

 

ایلیا تا این لحظه ، 7 ماه و 0 روز و 16 ساعت و 0 دقیقه و 50 ثانیه تو دل مامانشه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

انسیه مامان امیرعلی
16 اسفند 92 14:57
خاله جون مرسی که اومدی وبلاگم دوست داشتی به خواهرزادت کادوخاصیییییییی بدی درخدمتم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
چشم حتما عزیزم ، مرسی از لطفت
مامان آیسو وآیسا
16 اسفند 92 16:58
وای خدا حفظش کنه ان شالله سالم وسلامت بپره تو بغل مامان وخاله جونش آتریسا هم خیلی نازززه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ایشــــــــالله ممنون از محبتت خاله جونی ، لطف داری
فریبا
16 اسفند 92 17:44
نازی .... چه گل پسری
مامان مبینا
16 اسفند 92 18:25
7ماهگی ایلیا جون مبارک
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی خاله جونـــــــــی
مامان خانمی
17 اسفند 92 11:32
سلام سپیده جون ایلیا جون شما هم که مثل گل پسر من وروجکه. انگار همه اردیبهشتیا شیطونن. عکس سونوگرافیش چه خوبه تو سونوهای من که هیچی معلوم نیست
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام مامان خانمی جون آره ایلیا که خیلی شیطونه بیچاره مامانش شبا میخواد بخوابه نمیتونه اهوم عکس سونو هم شانسکی خوب در میاد
مامان شاهزاده محمدايليا
17 اسفند 92 12:05
اگه گفتین به بچه ای که شاد و شنگول داره بازی میکنه و میدوه در زبان فارسی چی میگن؟ . . . . . ندو توله سگ، میخوری زمین!!
مامان شاهزاده محمدايليا
17 اسفند 92 12:08
اعتراف میکنم . . . . اعتراف میکنم بچه که بودم ی روز دیدم ماهی عید نوروزمون حالش قاراش میشه وداره گیج میزنه...!!!منم رفتم تو تنگش قرص استامینوفن وقرص سرما خوردگی انداختم زود خوب بشه ولی نشد!!!فکرکنم دیر شده بود!!!! چقدرم خر کیف شدم ازاین حرکت انسان دوستانه وجوانمردانه خودم!!!! الهی العفو
مامان فرخنده
17 اسفند 92 14:13
خاله ديگه رفتي به شمارش معكوس چيزي نمونده تا ايليا جون زميني بشهبه سلامتي بدنيا بياد
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
آره دیگه شمارش معکوس شروع شد ، امیدوارم این 2 ماه هم به خیر و خوشی تموم بشه ممنون از محبتت فرخنده جون
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:07
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی گلم لطف داری اومــــــــدم
مامان عرفان
19 اسفند 92 12:16
سلام عزیزم تازه نیم ساعته که اینترنتم شارژ شده تازه بزار رنگ کاریم تموم شه. اخراشه. خودم و خواهرم و زنداداشام خیلی راضی هسستیم. امیدوارم مورد پسند دوستان هم قرار بگیره. عزیزم این روزا عرفان خیلی حرکت داره. یخورده هم زیادی خسته میشم و اول شب می افتم. عوضش کلی توی هزینه صرفه جویی شد و کلی اتاق پسرکم عوض میشه با 50 هزار هزینه.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
حتما قشنگ میشه آخی فدای گل پسری آره از نظر صرفه جویی که خیلی خوب شد ولی خب ما هم دلتنگتون میشیم دیگه
مامان کیاوش
19 اسفند 92 14:09
7 ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا که سر موقع .. دقیقا سر موقه بپری تو بغل مامان جونت
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی خاله جونم ایشـــــــــالله
مامان آنیسا
24 اسفند 92 16:40
ایشالا که بسلامتی بدنیا بیاد آخی یادش بخیر منو یاد دوران شیرین حاملگی انداختی ؟
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی عزیزم پس خوبه که یه یاد آوری شد
مامان عرفان
26 اسفند 92 10:40
سلامی دوباره عزیزم. مبارکه سال نو پیشاپیش بر شما و ایلیای یکی یدونه و بابایی مهربونش
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 11:52
سال نو پیشاپیش مبارررررررررررررررررک
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی گلم سال نو شما هم مبارک