ایـلـیــاایـلـیــا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
مامان سـارا مامان سـارا ، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
بابا محمـدبابا محمـد، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
پیونـد عشق مـاپیونـد عشق مـا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

ایـلـیـا یـکـی یـه دونـه

مشهــد

1392/12/2 0:12
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز خاله خیلی دوستت دارم  محبت اینجـا هنـوز بـه دنیـا نـیـومـده بـودی زبان

 

الان که دارم برات مینویسم تو هستی مشهد یعنی اینکه مامان و بابات با 2 تا از دوستاشون

( عمو اصغر و عمو فرزاد ) به صورت زوجی امروز رفتن مشهد برای زیارت منو هم با خودشون 

نبردن چون میگن جای مجردا نیست منم گفتم مگه ایلیا مجرد نیست پس چرا اونو میبرین که 

اونا هم گفتن ایلیا نی نیه منم گفتم خب فکر کنین که منم نی نیم اونا هم گفتن مهم اینه که 

تو الان 20 سال سنته ...

 

خلاصه اینکه عزیز خاله سرتو درد نیارم در هر صورت اونا منو با خودشون نبردن ولی امیدوارم 

حسابی بهشون خوش بگذره چون اگه به اونا خوش بگذره مطمئنا به تو هم خوش میگذره قلب 

راستی گل پسر یادت نره برای خوشبختی خاله دعا کنیا خوشمزه مژه

 

خب دیگه جیگر خاله از الان باید لحظه شماری کنم تا اردیبهشت که لحظه موعود و روز دیدن تو برسه خیال باطل مژه

 

ایلیـــــــــا میدونی چقدر دوستت دارم ؟ سوال هزارتـــــــــــاااااااااااااااااا هورا  ماچ ماچ ماچ

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان عرفان
2 اسفند 92 10:59
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم. ممنونم از لطفتون
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم منم عرفان جونو لینک کردم
ﺯﻫﺮا
2 اسفند 92 23:56
ﺳﻼﻡ ﺳﭙﻴﺪﻩ ﺟﻮﻥ.ﻣﻦ ﺯﻫﺮاﻡ ﺑﻬﻢ ﺳﺮﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻱ اﺯﺕ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ.اﻳﺸﺎﻻﺩﻭﺳﺘﺎﻱ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﺸﻴﻢ ﺑﺮاﻫﻢ ﺑﺎاﻓﺘﺨﺎﺭﻟﻴﻨﻚ ﻣﻴﺸﻲ اﻟﺒﺘﻪ اﻳﺸﺎﻻ ﻓﺮﺩا ﺻﺒﺢ ﭼﻮﻥ اﻻﻥ ﺧﻮاﺑﻢ ﻣﻴﺎﺩﻗﺮﺑﻮﻧﺖ.ﺑﻮﺱ
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام زهرا جون ، خواهش میشه باشه عزیزم برو بخواب ولی من لینکت کردم
مامان سه قلوها
3 اسفند 92 10:41
سلام عزییییییزم الااااااهی ، ایشالا به سلامتی زمینی میشه این فرشته کوچولوی مهربون من لینک کردم عزیزم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت منم سه قلوهای نازنین شما رو لینک کردم
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
3 اسفند 92 11:36
سلام. ممنون که به ما سر زدين. حتماً. باعث افتخار هست. با اجازتون لينک ميکنم.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت منم امیرعباس و ارغوان جونو لینک کردم
مامان شاهزاده محمدايليا
3 اسفند 92 12:18
زن باس تو یه روز برفی زنگ بزنه به آقاشون بگه امروز زود بیا بریم برف بازی آقاشونم باس بگه چون میدونستم برف بازی دوس داری مرخصی گرفتم بپرجلو در اووووووووووومدم. لينكوندمت
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم منم گل پسرتون رو لینک کردم
مامان کیاوش
3 اسفند 92 12:19
سلام خاله سپیده ما شما رو لینکیدیم.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت ، منم کیاوش جونو لینک کردم
مامان عرفان
3 اسفند 92 12:27
ببخش عزیزم درستش کردم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
شما ببخشید عزیزم
fafa
3 اسفند 92 12:58
عزیزم با افتخار لینک شدیییییییی
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم منم گل پسر شما رو لینک کردم
انسیه
3 اسفند 92 14:35
لینکیدمت عزیزم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم منم گل پسرتون رو لینک کردم
مامان خانمی
3 اسفند 92 21:35
به به به چه خاله خوبی داره ایلیا جون عزیزم منم لینکت کردم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان شیما
7 اسفند 92 11:11
اجازه هست لینک شی
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
آره عزیزم من که لینکت کردم
مامان بهراد
7 اسفند 92 13:40
وای چه لباسای خوشگلی ایشالا به خوشی استفاده بکنه لینکتون کردم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون خاله جونی منم بهراد جونو لینک کردم